בבלוג שלי תמצאו תמונות FAIL קורעות..! סרטונים מצחיקים, סרטונים כואבים, סטנד אפ,מדריך איך לפתור קוביה הונגרית ושאר ירקות...
חחח(תמיד רציתי להגיד את זה)... תמשיכו לצפות גם בעמודים הבאים....אתם יכולים גם להסתכל בארכיון לראות את הפוסטים...

.

יום חמישי, 17 ביוני 2010

הודו: בן 7 נולד עם 8 רגליים וידיים - ונותח

הודו: בן 7 נולד עם 8 רגליים וידיים - ונותח

דיפאק פסוואן הקטן נולד עם תאום פרזיטי המחובר לבטנו - ונתפס כאל באזור הנידח של הודו שבו גדל. הוריו, שרצו לתת לו הזדמנות לחיים נורמאליים, החליטו להביאו לניתוח - וזה עבר בהצלחה. אביו: "עכשיו הוא יוכל ללכת לבית הספר כמו כל ילד"

ילד הודי בן 7, שנולד עם ארבע רגליים וארבע ידיים - עובדה שהעלתה אותו לדרגת אל בארצו - נותח בהצלחה בתקווה לתת לו חיים נורמאליים.

דיפאק פסוואן נולד באחד מהאוזרים הפחות מפותחים ביבשת, כשתאום פרזיטי צמוד לבטנו. המשמעות: לדיפאק הקטן היו שני זוגות רגליים ושני זוגות ידיים, ורק ראש אחד.

"עכשיו הוא יוכל ללכת לבית הספר"

מאמינים הינדואיסטים מהאזור הסמוך לכפרו של דיפאק, במחוז ביהאר הנידח, נהגו לבקרו בביתו ולהתפלל אליו. דיפאק נתפס בעיניהם כגלגול של האל ההודי וינשו, שלדמותו יותר מזוג ידיים ורגליים. משפחתו, שחשה חוסר נוחות מהמעמד, ביקשה עזרה בניתוח הילד - והם קיבלו את מבוקשם בסוף מאי השנה. דיפאק נותח בעיר בנגאלור שבדרום, ובית החולים נשא בעלויות הניתוח.

"תמיד רצינו שיעבור ניתוח כדי להסיר מעליו את התאום הפרזיטי, ושיפסיקו להתייחס אליו כאל גימיק דתי," אמר אביו, וירש פסוואן, לסוכנות הידיעות AFP, "עכשיו החלום התגשם, ונחגוג כשנחזור לכפר".

אביו של דיפאק, עובד בניין במקצועו, קרא לניתוח בן ארבע השעות "נס", ואמר: "עכשיו הוא יוכל ללכת לבית הספר כמו כל ילד בגילו".


הועלה לדרגת אל בכפרו (צילום: AFP)

בהליך הרפואי של דיפאק השתתפו 15 רופאים, ולאחר חודשים ארוכים של התייעצות, הם החליטו שהגיע העת לגשת לניתוח המורכב. "הוא היה מוכן ב-100%", סיפר ד"ר רמחרן טיאגרז'ן, המנתח הראשי, ואמר כי אחד האתגרים הגדולים בניתוח היה לשמור על פעילות המעיים של המטופל לטווח ארוך. "בגלל הלעג שסבל ממנו כל חייו, דיפאק הוא ילד חסר מנוחה ועצבני. אבל אחרי הניתוח, וטיפול פסיכולוגי, הוא יחיה חיים נורמליים".

תאום פרזיטי נוצר כשמתחיל להתפתח תאום מביצית, אך הביצית לא מתחלקת בסופו של דבר. התוצאה: תאום מפותח למחצה, המחובר לגופו של התאום המפותח.

דיפאק אינו הילד הראשון בעשור האחרון שנולד עם תאום פרזיטי. ב-2007, נותחה בהצלחה ילדה מהעיר בילהאר, שאף היא נולדה עם שני זוגות רגליים ושני זוגות ידיים. גם אליה התייחסו ביראת כבוד דתית, וגם במקרה שלה בית החולים נשא בעלויות הניתוח - כ-50 אלף דולר.

.