בבלוג שלי תמצאו תמונות FAIL קורעות..! סרטונים מצחיקים, סרטונים כואבים, סטנד אפ,מדריך איך לפתור קוביה הונגרית ושאר ירקות...
חחח(תמיד רציתי להגיד את זה)... תמשיכו לצפות גם בעמודים הבאים....אתם יכולים גם להסתכל בארכיון לראות את הפוסטים...

.

יום חמישי, 17 ביוני 2010

התביעות הכספיות הכי מוזרות שיש..!!

התביעות המוזרות והמטורפות ביותר שהיו באמריקה:

כזכור לחובבי השטויות, לפני כמה שנים פסק בית משפט בארצות הברית פיצוי של 2.9 מיליון דולר לסטלה ליבק בת ה- 81 שסבלה מכוויות בגלל כוס קפה ששפכה על עצמה במקדונלדס. נדהמנו, וחייכנו. מקדונלדס הנמיכה את הטמפרטורות בקפה שלה, עורכי דין בכל אמריקה ניסו למצוא שופכי קפה על עצמם כדי לפתוח בהליכים. בעקבות המקרה נוסד גם פרס שנתי, "פרס סטלה", לתביעות הכספיות המוזרות ביותר בארצות הברית. להלן רשימה של מועמדויות. כל אחד מן המקרים האלה מוכיח מה אפשר להשיג בעזרת עורך דין טוב או בית משפט דפוק בארצות הברית. ובעצם, לא רק בארצות הברית.

בינואר 2000 זכתה קתלין רוברטסון מטקסס ב- 780 אלף דולר אחרי ששברה את קרסולה, בגלל שמעדה על פעוט שהתרוצץ בתוך חנות רהיטים. בעל החנות הופתע מפסק הדין, בהתחשב בעובדה שהילד הפרוע הנ"ל היה בנה של רוברטסון עצמה.

ביוני 89` זכה קרל טרומן בן ה- 19 ב- 74 אלף דולר פלוס הוצאות רפואיות, לאחר ששכנו דרס את כף ידו בהונדה אקורד. טרומן כנראה לא שם לב שמישהו יושב ליד הגה המכונית בשעה שניסה לגנוב ממנה את צלחות הגלגלים.

באוקטובר 89` ניסה טרס דיקנסון מפנסילבניה לעזוב בית שאליו פרץ. הוא עשה דרכו החוצה דרך המוסך, אך לא הצליח לפתוח את דלת המוסך מבפנים, מפני שהיתה זו דלת אוטומטית והמנגנון שלה היה מקולקל. הוא לא יכול היה גם לשוב אל תוך הבית, כיוון שטרק את הדלת המוליכה אל הבית כשנכנס למוסך, והיא ננעלה. בעלי הבית היו בחופשה, ודיקנסון מצא את עצמו נעול במוסך במשך שמונה ימים במשך התקופה הזו הוא ניזון מארגז פחיות פפסי קולה ומשק גדול של מזון כלבים שהיו במוסך. אחרי שיצא משם, הוא תבע את חברת הביטוח של בעלי הבית בטענה שהמצב הזה גרם לו למועקה נפשית. חבר המושבעים הסכים לפיצוי בסכום של חצי מיליון דולר.

ג`רי וויליאמס ! מליטל רוק, ארקנסו, קיבל פיצוי בסך 14 אלף דולר וכן הוצאות רפואיות לאחר שננשך על ידי הכלב של שכנו. הכלב היה קשור בשרשרת, בתוך החצר המגודרת של בעליו. הסכום שנפסק לטובת הננשך היה נמוך מן התביעה, מפני שהמושבעים הסכימו שהכלב הוטרד באותו הזמן על ידי וויליאמס, שירה בו שוב ושוב ברובה אוויר.

במאי 2000 נדרשה מסעדה בפילדלפיה לשלם לאמבר קרסון 113 אלף דולר לאחר שהחליקה על שלולית של משקה קל ושברה עצם. המשקה הרטיב את הרצפה, כיוון שהעלמה קרסון זרקה אותו על החבר שלה 30 שניות קודם לכן, בעת מריבה סוערת .

עוד בחורה צעירה, קארה וולטון מדלוויר, תבעה בהצלחה את בעליו של מועדון לילה אחרי שנפלה מחלון חדר השירותים לאדמה, ושברה שתיים משיניה. זה קרה כאשר הבחורה ניסתה להתחמק מהמועדון דרך חלון בשירותי הנשים, במטרה להתחמק מתשלום 3.5 דולר עבור משקה ששתתה במועדון. היא זכתה ב- 12 אלף דולר ובהוצאות טיפול שיניים.

אבל הראוי לפרס הוא בפירוש:
מר גרזינסקי מאוקלהומה סיטי, שרכש בנובמבר 2000 קרוואן ממונע מחברת ווינבגו. בעת נסיעתו הראשונה, על הכביש המהיר, הוא שם את בקרת השיוט על מהירות של מאה קילומטר לשעה, עזב את כיסא הנהג ונכנס אחורה, לחדר שבקרוואן הנוסע, כדי להכין לעצמו כוס קפה. הקרוואן, כמובן, התנגש והתהפך. מר גרזינסקי תבע את חברת ויניבגו מפני שבספר ההוראות לא הופיעה אזהרה שאין לעשות דבר כזה. הוא זכה ב- 1.75 מיליון דולר, פלוס קרוואן חדש. (חברת ווינבגו אכן שינתה את ספר ההוראות, רק למקרה שעוד מישהו יחשוב לעשות דבר דומה)

.